FAQ
FAQ
SPIS TREŚCI:
ZAMÓWIENIA
PŁATNOŚCI
ZWROTY
REKLAMACJE
ZAMÓWIENIA
Nie, założenie konta nie jest wymagane. Zachęcamy jednak do rejestracji, dzięki czemu będziesz mógł skorzystać z wielu korzyści jakie oferuje nasz sklep internetowy. Posiadając konto w naszym sklepie:
- będziesz mógł szybko złożyć zamówienia bez konieczności ponownego wpisywania swoich danych i adresu dostawy,
- będziesz miał wgląd w historię złożonych zamówień oraz możliwość sprawdzenie jego statusu,
- będziesz mógł wygenerować zwrot oraz złożyć reklamację w kilku prostych krokach,
- będziesz mógł skorzystać z szybkich i wygodnych zwrotów za pośrednictwem paczkomatów InPost,
- będziesz miał dostęp do listy ulubionych produktów oraz
- jeśli zapiszesz się newsletter jako pierwszy będziesz otrzymywał informację o akcjach promocyjnych.
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w pole ”Nie pamiętam loginu lub hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.
Nie, w naszym sklepie nie ma możliwości odebrania paczki osobiście. Zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie wysyłkowo
Odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym (Factory Modlniczka) nie jest możliwy.
W naszym sklepie można składać zamówienia jedynie na produkty, które w danej chwili są dostępne w ofercie. Jeśli natomiast, poszukujesz produktu, który aktualnie nie jest dostępny, a chciałbyś go kupić w naszym sklepie, możesz skorzystać ze specjalnego formularza i przesłać nam nazwę oraz opis szukanego przedmiotu. Aby móc to zrobić musisz być zalogowany. Jeśli wskazany produkt pojawi się w naszej ofercie, zostaniesz o tym poinformowany osobną wiadomością e-mail.
W momencie nadania przesyłki na Twój adres e-mail zostanie przesłana informacja z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie zostało wysłane. Znajdziesz w nim numer przesyłki oraz link, dzięki któremu na bieżąco będziesz mógł śledzić przesyłkę.
Przesyłki dostarczane są poprzez kuriera DPD oraz alternatywnie Paczkomatami InPost.
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz powiadomienie sms z podanym terminem dostawy zamówienia.
Koszt wysyłki uzależniony jest od rodzaju dostawy oraz od wartości zamówienia. Podstawowy koszt przesyłki za pośrednictwem kuriera DPD wynosi 15 zł oraz 10,50 zł w przypadku Paczkomatów InPost. Przy zamówieniach, których kwota nie przekracza 149 zł podstawowy koszt przesyłki pokrywa Klient. Koszt ten jest dodawany do faktury lub paragonu. W przypadku zamówień, których kwota przekracza 149 zł koszt przesyłki pokrywa Sklep.
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie złożone zamówienia były realizowane tak szybko, jak to tylko jest możliwe. W przypadku zamówień z zaksięgowaną wpłatą, bądź tych wysyłanych za pobraniem średni czas realizacji wynosi 24h przy wyborze kuriera DPD oraz do 2 dni roboczych w przypadku Paczkomatów InPost. Odbiory osobiste również realizowane są w przeciągu 24h. W okresach wzmożonego ruchu (Black Friday, okres świąteczny) czas realizacji zamówienia może jednak ulec wydłużeniu. Maksymalny czas realizacji nie powinien jednak przekroczyć 10 dni roboczych.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: (12) 213 22 21 lub wysyłając wiadomość na adres: sklep@e-lumberjack.pl Zmiana adresu dostawy będzie możliwa jedynie wówczas, jak Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
Tabela rozmiarów jest dostępna na wybranym produkcie. Aby wybrać właściwy rozmiar kliknij: "Sprawdź jaki rozmiar wybrać".
Nie prowadzimy wysyłki zamówień poza granicami kraju.
Nasz sklep stacjonarny zlokalizowany jest w Modlniczce/k Krakowa:
"MM SPORT" FACTORY MODLNICZKA - KRAKÓW ul. Prof. Adama Rożańskiego 32, 32-085 Modlniczka k/Krakowa, Tel: 573 056 281, Tel: 12 427 23 02, E-mail: modlniczka@mmsport.pl, Godziny otwarcia: Pon-pt: 10-21 | sob 9-21 | ndz 9-20
Pamiętaj, aby w obecności kuriera zwrócić szczególną uwagę na stan doręczonej do Ciebie przesyłki. Wszystkie paczki, które wysyłamy oklejone są naszą firmową taśmą MMSPORT. Jeśli zauważyłeś brak taśmy lub jakiekolwiek inne uszkodzenia - nie odbieraj takiej przesyłki. Niezwłocznie skontaktuj się z nami, aby ustalić, kiedy i jak możemy dostarczyć Ci nowy, nieuszkodzony produkt w nieuszkodzonym pudełku. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka mogła zostać okradziona, pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny raport w obecności osoby, która ją doręczyła. W ten sposób będziemy mogli ustalić winnego
Wszystkie rozmiary, które aktualnie znajdują się w ofercie są widoczne na stronie naszego sklepu. Jeśli nie widzisz swojego rozmiaru, a produkt jest obecnie na wyprzedaży to prawdopodobnie nie będzie on już dostępny w naszej ofercie.
Aby skorzystać z kodu rabatowego należy go wpisać w odpowiednim polu, które znajduje się w koszyku zakupowym, a następnie kliknąć "Zatwierdź kod". Po aktywacji kodu finalna kwota zamówienia zostania obniżona o wysokość rabatu.
Po każdej zmianie statusu w naszym systemie otrzymasz automatyczną wiadomość wysłaną na adres e-mail który podałeś w trakcie składania zamówienia. Jak tylko Twoje zamówienie zostanie zrealizowane i przekazane do wysyłki zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. Dodatkowo, jeśli posiadasz konto na naszym sklepie wystarczy, że się do niego zalogujesz. Wejdź w zakładkę Twoje konto, a następnie Zamówienia i dostępne środki. Tam na bieżąco będziesz mógł kontrolować status swojego zamówienia.
Aby zobaczyć produkty, które wcześniej zostały dodane do Ulubionych / Listy zakupowej wystarczy zalogować się na sklepie, a następnie wejść w zakładkę Twoje Konto. Listę zakupową znajdziesz w sekcji Produkty. Pamiętaj, że Lista zakupowa zapamiętywana jest tylko dla osób zalogowanych.
Jeśli posiadasz konto na naszym sklepie i jesteś aktualnie zalogowany, produkty, które dodałeś do koszyka zostaną zapamiętane do czasu finalizacji zamówienia, o ile oczwiście wcześniej sam ich stamtad nie usunąłeś. Pamiętaj, że jeżeli nie jesteś zalogowany na sklepie, Twój koszyk pozostanie zapamiętany jedynie na okres 3 dni. Po upływie tego okresu wszystkie produkty z Twojego koszyka znikną. Pamiętaj również, że dodanie produktów nie koszyka nie oznacza rezerwacji.
Trzecim krokiem w procesie składania zamówienia jest "Weryfikacja danych". W tym kroku w łatwy sposób uzupełnisz wszystkie dane potrzebne do wystawienia faktury. W tym celu kliknij "Zmień dane zamawiającego", a następnie w polu: "Zamawiasz jako" wybierz "Firma". Jeśli jesteś zalogowany możesz to zrobić również z poziomu zakładki Twoje konto. W sekcji Dane osobowe szybko naniesiesz wszystkie potrzebne zmiany.
Zmiana danych osobowych możliwa jest jedynie po zalogowaniu się do swojego konta. Aby dokonać zmiany należy wejść w zakładkę "Twoje konto", a następnie przejść do sekcji "Dane osobowe" i wybrać "Edycja danych". W tym miejscu możesz sprawdzić lub zmienić swoje dane osobowe oraz dodać nowe adresy dostaw, których będziesz mógł użyć przy składaniu zamówienia. W tym miejscu możesz również podać dane, które są niezbędne do wystawienia faktury.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30.W tych godzinach działa również nasz numer telefonu: (12) 213 22 21.
Niestety nie ma takiej możliwości. Realizujemy zamówienie złożone jedynie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Aby anulować zamówienie skontaktuj się z nami niezwłocznie pod numer telefonu (12) 213 22 21 lub wyślij wiadomość e-mail na adres: sklep@e-lumberjack.pl. Możesz również anulować zamówienie samemu z poziomu panelu klienta do czasu jego opłacenia. Jeśli natomiast otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że Twoje zamówienia zostało wysłane, jego anulowanie nie będzie dłużej możliwe.
Tak jest taka możliwość. W tym celu należy jak najszybciej skontaktować się z nami telefonicznie lub wysyłając wiadomość e-mail. Pamiętaj jednak, że w okresie wzmożonego ruchu (Black Friday, okres świąteczny) może to być jednak znacznie utrudnione i nie zawsze możliwe do zrealizowania.
Nasz sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli zamówienie zostanie z góry opłacone istnieje możliwość wysyłki towaru pod wskazany adres, bezpośrednio do osoby, która chcemy obdarować.
PŁATNOŚCI
Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni. W tym terminie otrzymasz mail z przypomnieniem o uregulowaniu wpłaty za zamówienie. W przypadku braku wpłaty twoje zamówienie zostanie anulowane.
Jeśli próba dokonania płatności za pośrednictwem serwisu PayU nie powiodła się, spróbuj za jakiś czas ponowić płatność. Aby dokonać ponownej próby opłacenia zamówienia skorzystaj z odpowiedniego linka, zamieszczonego w wiadomości e-mail, który otrzymasz z serwisu PayU zaraz po złożeniu zamówienia. Możesz to zrobić również logując się na swoje konto. W zakładce "Twoje konto" w sekcji "Zamówienie i dostępne środki" wybierz "bieżące". Odszukaj swoje zamówienie i spróbuj je ponownie opłacić. Jeśli w dalszym ciągu napotkasz problemy, spróbuj opłacić zamówienie korzystając z BLIK'a, karty płatniczej bądź przelewu tradycyjnego.
Zamówienie złożone w naszym sklepie możesz opłacić zarówno korzystając z szybkich przelewów online (PayU) wybierając swój bank, jak również przy użyciu BLIK'a, karty płatniczej oraz przelewu tradycyjnego.
ZWROTY
Tak, w naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania jakiekolwiek przyczyny. Jeśli posiadasz konto na naszym sklepie możesz w szybki i łatwy sposób samodzielnie wygenerować zwrot. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Twoje konto", a następnie w sekcji "Zwroty towarów" kliknij "Dodaj zwrot". Wybierz zamówienie z którego chcesz zwrócić towar i w kilku prostych krok zarejestruj zwrot. Wybierając formę zwrotu możesz samodzielnie nadać przesyłkę bądź też skorzystać z opcji szybkich zwrotów za pośrednictwem Paczkomatów Inpost. System automatycznie wygeneruje etykietę zwrotną, a opłata za przesyłkę zostanie odliczona od kwoty zwracanego towaru. Taką przesyłkę będziesz mógł szybko nadać w dowolnym Paczkomacie na terenie całej Polski. Szczegółowe zasady zwrotu znajdziesz tutaj.
Paczkę zwrotną należy odesłać na adres: MMSPORT, ul. Krakowiaków 12, 32-060 Kryspinów. W przypadku skorzystania z szybkich zwrotów za pośrednictwem Paczkomatów INPOST system automatycznie wygeneruje etykietę na której będzie umieszczony adres odbiorcy.
Nie, w sklepie stacjonarnym można dokonać zwrotu wyłącznie produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym. Klient wówczas ma mozliwość dokonania takiego zwrotu w terminie 7 dni kalendarzowych.
W celu usprawnienia obsługi Twojego zwrotu możesz do paczki dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór takiego formularza znajdziesz tutaj.
Jeżeli natomiast posiadasz konto na naszym sklepie i generujesz zwrot z poziomu panelu klienta będziesz miał możliwość wydrukowania automatycznie uzupełnionego dokumentu zwrotnego. W tym celu kliknij "Wydrukuj zgłoszenie zwrotu", a następnie dołącz dokument do zwracanej przesyłki. Nie jest to co prawda obowiązkowe, ale znacznie usprawni nam proces obsługi Twojego zwrotu dzięki czemu szybciej otrzymasz zwrot pieniędzy. Formularz odstąpienia od umowy możesz również przesłać drogą elektroniczną wysyłając wiadomość na adres: sklep@e-lumberjack.pl
W naszym sklepie wymiana towaru nie jest możliwa. Jeżeli rozmiar bądź kolor okazał się niewłaściwy istnieje możliwość dokonania zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych. W celu otrzymania produktu we właściwym rozmiarze/kolorze koniecznie jest złożenie nowego zamówienia.
Zwrot środków otrzymasz nie później niż w przeciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. W praktyce jednak zwrot środków staramy się realizować tak szybko jak to tylko jest możliwe. Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.
Jeżeli odstąpienie od umowy dotyczy wszystkich zamówionych przez Ciebie produktów otrzymasz całkowity zwrot płatności, w tym również kosztów przesyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które wynikają z wybrania przez Ciebie formy dostawy innej, niż najtańsza forma dostawy oferowana przez nas). Pamiętaj jednak, że bezpośredni koszt zwrotu rzeczy leży jednak w całości po Twojej stronie.
Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. W przypadku skorzystania z szybkich zwrotów za pośrednictwem paczkomatów InPost koszt przesyłki zostanie odliczony od kwoty zwracanego towaru.
REKLAMACJE
Jeśli posiadasz konto na naszym sklepie możesz w szybki i łatwy sposób samodzielnie dodać zgłoszenie reklamacyjne. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Twoje konto", a następnie w sekcji "Reklamacje towarów" kliknij "Dodaj reklamację". Wybierz zamówienie z którego chcesz zareklamować towar i w kilku prostych krokach zarejestruj zgłoszenie. Jeśli jednak nie posiadasz konta na naszym sklepie uzupełnij formularz reklamacyjny i prześlij go do nas pocztą tradycyjną na adres: MM-SPORT, Ul. Krakowiaków 12, 32-060 Kryspinów lub w formie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@mmsport.pl Składając reklamację możesz skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. Znajdziesz go tutaj. Szczegółowe zasady reklamacji produktu znajdziesz tutaj.
Reklamacje towarów zakupionych w sklepie stacjonarnym składamy wyłącznie w sklepie stacjonarnym.
Jeżeli produkt, który zakupiłeś w naszym sklepie posiada wady fizyczne, masz prawo go zareklamować w przeciągu dwóch lat od momentu jego nabycia.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.
Reklamowany towar należy odesłać na adres: Magazyn MMSPORT, Ul. Krakowiaków 12, 32-060 Kryspinów. Pamiętaj, że jeśli dodajesz reklamację z poziomu konta na naszym sklepie będziesz miał możliwość skorzystania z usługi szybkich zwrotów za pośrednictwem Paczkomatów INPOST. System automatycznie wygeneruje etykietę na której będzie już umieszczony adres odbiorcy. Taką paczką będziesz mógł nadać w wybranym paczkomacie na terenie całej Polski. Koszt nadania przesyłki w przypadku produktu reklamowego będzie pokryty w całości przez nas.
Do reklamowanego towaru należy dołączyć uzupełniony formularz reklamacyjny. Przykładową wersję takiego formularza możesz pobrać tutaj. Jeśli natomiast dodajesz zgłoszenie reklamacyjne z poziomu swojego konta na sklepie, dołączenie powyższego formularza nie jest jednak konieczne. Wszystkie potrzebne i wymagane informacje będą uzupełnione automatycznie.
Nie. Produkty sprzedawane w naszym sklepie nie są objęte gwarancją. Przysługuje Ci natomiast prawo reklamacji z tytuły rękojmi ustawowej w okresie dwóch lat od momentu dokonania zakupu. Szczegółowe zasady reklamacji produktu znajdziesz tutaj.